mercredi 24 février 2010

Currently in love with..








Vous connaissez Lily + Jae!?
Je suis FOLLE de la nouvelle collection ( printemps 2010). Boheme, free spirit, flowerchild.. bref, que des bonnes choses!
J'adore et j'adopte!!
Et que dire de la oldsmobile bleu italique! ( Si je gagne la loto, je vous assure que je l'achète! )

Have you heard about Lily + Jae!?
I'm CRAZY about the new spring collection. Boheme, free spirit, flowerchild.. Everything you need!
I love it !
And what can I say about the blue oldsmobile!? ( I swear when I will be rich - because I will AHAH- I'm getting one! )


Lily+Jae site: http://www.lilyandjae.com/

1 commentaire:

  1. Just wait until you see their Fall collection (should be in the shop in the next few weeks), it's also to die for!!

    RépondreSupprimer